Heldige Herwa Startet 29.April.2012 Del på Facebook Startet 29.April.2012 Jeg har utbedret en liten delaminering i min Herwa 16. Jeg har gjort det etter boka og slipt bort topcoat og lagt på lag på lag. Det viste seg at jeg ikke hadde nok polyester til få det helt ferdig. Må jeg slipe/matte ned det nystøpte området eller kan jeg bare legge oppå det som har herdet? Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 Jeg har pleid å bare støpe rett på det nystøpte området. Og ser ut til at det har holdt også Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 Jeg ville brukt en grov rondell på vinkelsliperen og rufset lett over først. Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Heldige Herwa Svart 29.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2012 Takker, da rufser jeg lett over! Sitér dette innlegget Link to post
Lenasmartin20 Svart 24.Mars.2013 Del på Facebook Svart 24.Mars.2013 Litt gammelt emne, men hvis noen som holder på leser dette så kommenterer jeg likevel! Hvis det har gått mer en 48 timer, og støpet ikke er seigt å tå på i det hele tatt bør man gå over med et groft sandpapir, trenger ikke slipe ned med maskin, bare riv av en bit sandpapir og gå fort over. man bør ikke legge mer enn 5 lag 600 matte av gangen! legg altid 1 lag alene først, så helst tre og tre :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.