rogeri Startet 30.April.2012 Del på Facebook Startet 30.April.2012 Om salg går i orden på Viksunden, vurderer jeg å anskaffe en Rana 630 sjark og lurer på om det finnes medlemmer her som har kjennskap til egenskapene for hobbyfiske, sjøegenskaper osv. Styrke og evnt.svakheter imøtesees. Sitér dette innlegget Link to post
Zenit Svart 1.Mai.2012 Del på Facebook Svart 1.Mai.2012 Uten selv å ha erfaring med denne båten, så vil jeg tro det er bra saker siden det er Rana, men kommer jo selvfølgelig an på hva den er tenkt brukt til. Forøvrig en type båt jeg selv godt kunne tenkt meg for bruk til hobbyfiske. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 1.Mai.2012 Del på Facebook Svart 1.Mai.2012 En kamerat hadde en sånn i mange år, med 34hk motoren. Han og lillebroren hentet den på Hemnesberget. De fikk skikkelig uvær på hjemturen, tok ikke sjansen på å gå inn til Nesna. På Sjona la de styrhusvinduene i sjøen men den rettet seg fint hver gang. Så de kom seg velberget hjem, stort imponert over sjøegenskapene i den lille båten. Mener den marsja på rundt 9-10 knop. Er vel Eivind Amble som står for skroget. Andre ting: dobbel teleflex styring , tregt og trøblete. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
rogeri Svart 13.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2012 Ja, da var den saken grei! Viksunden omsider solgt og handel av Rana 630 avgjort! Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 14.Mai.2012 Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 Gratulerer , du får gi oss rapport når du får den i hende Hva slags motor, 55hk? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
rogeri Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 Hva slags motor, 55hk? Nei det er nok bare en 42 HK sole' Mitsubishi, men kun gått 170 timer..tror faktisk den kommer fra området der du holder til (den heter Vårsol). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.