TICORA Startet 1.Mai.2012 Del på Facebook Startet 1.Mai.2012 Sliter med å fjerne jordslag tendenser på HH Lightex kalesjen vår. Er det noen med et godt kjerringråd eller luriumtips her? Nok av tråder om dette på tradisjonell kalesje men kan ikke finne noe på den nye, lette varianten. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 2.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Løfter denn igjen og håper på respons i dag:-) Sitér dette innlegget Link to post
trulssyv Svart 3.Mai.2012 Del på Facebook Svart 3.Mai.2012 Jeg også løfter denne.. samme problem jeg da..;) får det ikke vekk.. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 20.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2012 Prøver igjen jeg......håper det finnes en der ut i BP-land med et lurium som fungerer!! Sitér dette innlegget Link to post
Pelsjeger'n Svart 20.Mai.2012 Del på Facebook Svart 20.Mai.2012 Sikkert ikke det svaret du ønsker deg men vi prøvde uten å lykkes. Fikk et mye bedre båtliv når vi byttet hele "dritten"til kalesje laget i markilux..... Hr hatt det stoffet du nevner i 2 båter og står ved at dette fungerer sikkert som teltduk men har ikke noe å gjøre som båtkalesje. Sitér dette innlegget Link to post
aanton Svart 20.Mai.2012 Del på Facebook Svart 20.Mai.2012 Samme problem og fargen endrer seg, blir stygg og blass, noen som har tips og til å farge den Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.