polar29 Startet 1.Mai.2012 Del på Facebook Startet 1.Mai.2012 Hei og god kveld. Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny gummijolle. Den jeg hadde før var en suzumar 310, men den ble kuttet opp med kniv av ungdommmer i går. Jeg har tenkt litt på en aquaquick ME 320. Er den bra? Jeg har en 5hk yamaha. Eller er noen bedre? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 aquaquick ME 320. Er den bra? Jeg har 285 og kan trygt anbefale Aquaquick ! Fullt på høyde med Zodiac ! Samme ventiler. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Har også en Aquaquick, tror den er 270. Kjøpt brukt, har så langt fungert bra Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
SVG Seiler Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Jeg har bestilt en AQ 290 alurib. Den ser helt genial ut. Sitér dette innlegget Link to post
Shalom Svart 5.Mai.2012 Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 Hallo! Kvaliteten på disse er nok helt på høyde med mye annet. Har hatt en AQ 300, og den kvittet vi oss med. Grunnen var at den ikke er noe god å ro. Tauet som går langs siden har et festeøye akkurat der årene går. Fryktelig irriterende med et unaturlig hopp eller stopp midt i åretaket! Kanskje ikke så stort problem, men jeg syntes det var verdt å nevne. /Shalom Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 5.Mai.2012 Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 Jeg har 285 og kan trygt anbefale Aquaquick ! Fullt på høyde med Zodiac ! Samme ventiler. Virkelig? Min Aquaquick (2005) har hatt lekkasjer i ventiler, byttet et par av disse. Bunnplatene har flasset maling og jeg har oppdaget at det er brist i en av dem også.Båten er svært lite brukt, og stort sett kun av voksne mennesker. Den er ikke herjet med, men fått en behandling den burde tåle. Sesongen 2010 var den ikke på vannet i det hele tatt. Så at kvaliteten er på høyde med Zodiac tviler jeg på, men prisdifferansen går kanskje i favør Aquaquick likevel?. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 5.Mai.2012 Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 har hatt aquaquick 265 gummibåt med 5 hk i 5 år , har fungert utmerket . Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 5.Mai.2012 Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 Ja, Zodiacen har samme svakheter. Men ting må vedlikeholdes! Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 5.Mai.2012 Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 Ja vel. Men hvordan vedlikeholder man en ventil, og ventillokk som sprekker? Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 5.Mai.2012 Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 Hatt en AQ 265 med Mercury10/15 hk i 2-3 år nå og den har fungert greit, men måtte skifte ventilen i kjølen da den var ny. (liten lekkasje) Litt antydning til sprekker i bunnplater etter litt hard kjøring i noe sjø. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.