Proxor Startet 1.Mai.2012 Del på Facebook Startet 1.Mai.2012 Eg tenkte og fylle på litt mer motorolje da det er litt i minste laget men skjønner ikke hvor det er meninga eg skal fylle på dette? til venstre er det frostvæske, og lokket i den kroma delen i midten tror eg ikke det skal nedpå da det er ikke olje der bare eit tomrom, men sjekker eg peilepinnen viser den like under min merket så olje er det men hvor lokket til og fylle olje er finner eg ikke, tenkte fylle på så det kom midt mellom min/max. er ei kran nedi der til venstre som er til når man skal pumpe ut olje men det hjelpe jo ikke da eg går utifra at man ikke får inn oljen der. Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 1.Mai.2012 Del på Facebook Svart 1.Mai.2012 Det er det lokket på det blanke dekselet. Tomrommet du ser er vippetøyet til ventilene. Olja renner ned i bunnpanna langs kanalene til ventilenes støtstenger. Fyll på litt av gangen og vent litt før du peiler. Det tar litt tid før olja siger ned. Sitér dette innlegget Link to post
Proxor Svart 1.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2012 oki da håper eg det er rett og prøver meg på det imorra:p spiller det noe rolle om oljen som allerede er i er anna merke en den som skal fylles i for og få oljen over min merket? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.Mai.2012 Del på Facebook Svart 2.Mai.2012 Merke spiller ikke så stor rolle, men type er viktig. Det vanlige å bruke på slike motorer er en mineralsk 15W-40 olje, så om du fyller på det burde du være rimelig trygg. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.