Samui Startet 3.Mai.2012 Del på Facebook Startet 3.Mai.2012 Er det noen som har erfaring med givere til ekkolodd på denne modellen? Har fått ett tilbud på modul (DSN-30) og innvendig giver (600W) Virker det bra selv om den ikke går gjennom skroget? Trenger ikke allverden, men ønsker å se bunn og evnt. fisk. Sitér dette innlegget Link to post
sluggern Svart 3.Mai.2012 Del på Facebook Svart 3.Mai.2012 Innvendig svinger er en dårlig løsning, bor hull i båten og monter en gjennomgående svinger! Bruk søke funksjonen så finner du mye om emnet. https://baatplassen.no/i/topic/88739-ekkolodd-gjennomgaaende-eller-hekkmontert-giver/page__hl__%2Binnvendig+%2Bsvinger Sitér dette innlegget Link to post
frsnd1 Svart 3.Mai.2012 Del på Facebook Svart 3.Mai.2012 Eg har god erfaring med invendig svinger. (garmin utstyr i uttern s64) Så lenge eg ligger under planfart ser eg bra på 150m. Har slått 300m med 50khz og båten i ro på stille sjø. Invendig svinger fungerer bra til hobbyfiske om du monterer den riktig:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.