thomas73 Startet 4.Mai.2012 Del på Facebook Startet 4.Mai.2012 Heihei båtfolk Jeg skal kjøpe fendere til båten og lurer derfor på om hvilken størrelse jeg bør ha. Båten er en 21 foting Folkparca. Bør jeg gå for 170mm x 585mm eller 215mm x 705mm? Mvh Thomas Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 5.Mai.2012 Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 Mitt helt generelle svar er at de fleste kjøper for små fendere! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
thomas73 Svart 5.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 Jeg bør derfor gå for de største da!? Sitér dette innlegget Link to post
hjg Svart 5.Mai.2012 Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 (redigert) 4 stk, av den største typen gjerne med rifler, minst 6 mm tau, helst flettet, så slepper man at tauet ''vrir seg opp'' og blir 3 tynne ''tråder'' mvh hjg (edit; vist du er redd for og ripe opp siden, (slik som meg ) så kan det vær lurt med 6) Redigert 5.Mai.2012 av hjg (see edit history) Sitér dette innlegget bruk vest! Link to post
thomas73 Svart 5.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 Takk for gode råd!!!!! Da går jeg for de største Mvh Thomas Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.