kkjelby Startet 5.Mai.2012 Del på Facebook Startet 5.Mai.2012 Hva mener Dere om hva som er det beste teak behandlings produktet som man kan få fatt i 2012. Noen erfaringer? Mvh KK Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 5.Mai.2012 Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 Tror jeg ville satset på Teakseal cleaner og colour Protector fra http://www.baatdekk.no/index.asp Har kjøpt dette inn, men ikke prøvd det enda. Har hørt mye godt om dette produktet. Sitér dette innlegget Link to post
@ArneO Svart 7.Mai.2012 Del på Facebook Svart 7.Mai.2012 Jeg går for Boracol Og vask av dekket med "Brun Sæbe" Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
NilsPils Svart 7.Mai.2012 Del på Facebook Svart 7.Mai.2012 Sjøvann! Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Astor Svart 7.Mai.2012 Del på Facebook Svart 7.Mai.2012 (redigert) Bruker grønnsåpevann for det meste. Også sjøvann som det sprutergodt med på turene. En gang i året bruker tar jeg en hovedvask av dekket med Respect 1 og 2 Dekkcleaner. Den er ikke så agressiv som Snappy. Dekket blir godt vasket og renset når man følger bruksanvisningen til punkt og prikke. Har tatt denne operasjonen nå i fire år. Her vaskes det med Respekt Dekk cleaner 1. Her er Respect Dekk claner 2 påført, skyllet og tørket. Når det har gått noen uker går jeg over med Boracol. Redigert 7.Mai.2012 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.