hermansen Startet 5.Mai.2012 Del på Facebook Startet 5.Mai.2012 Når jeg kom ned i båten i dag oppdaget jeg et lite hull i kalesjen . Det er i taket og er ca 3x3 mm. Ser ut som en fugl har hakket hull eller noen har stukket med noe spist. Siden hullet er så lite vil jeg prøve å tette det selv. Noen som har gjort noe tilsvarende før ? Kan en bruke samme prinsipp som en bruker på gummislanger ? Jeg synes å huske at jeg opplevde det samme på en båt jeg hadde tidligere (en 4-5 år siden). Fikk da tips fra noen her, men klarer ikke å finne det frem igjen. Noen som kan hjelpe ? mvh Øystein Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.Mai.2012 Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 Dette har jeg ikke vært borte i selv, men jeg ville forsøkt å fylle hullet med VLP-lim. Dette limet har jeg brukt på skader på skai/vinyl puter der det blir sterkere enn det jeg har brukt det på, men det skal også kunne brukes med hell på tekstil. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
hermansen Svart 6.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2012 Hvor får du kjøpt det ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 6.Mai.2012 Del på Facebook Svart 6.Mai.2012 (redigert) Jeg kjøpte det hos AktivMarin i Lillestrøm. De er medlem i BestMarin kjeden som finnes mange steder i landet. Link til mer info om limet her. Jeg har brukt limet til å reparere skai/vinyl puter der jeg har limt butt i butt. Lars H. Redigert 6.Mai.2012 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.