Lars H. Svart 6.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2012 Siste Båtmagasinet reklamerer for en 12 V kaffitrakter som slår seg automatisk av når kaffien er klar Glupt, utrolig fantastisk glupt, - dersom en ikke selv kan klare å følge med på når det dufter kaffe? Idioti i høysete??? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
hegra Svart 6.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2012 Vist du går på ett scania verksted og spørr hvilken trakkter di bruker i lastebilen så får du en meget god trakker. Hadde selv en slik i bilen, og det fungerte megt bra! Joda, volvo og har god trakter, men disse er på 24 volt og trekker ganske mye. De fleste sjåfører jeg kjenner bruker den bare mens motoren går og det er vel ikke det kona blir mest glad for om morningen. Sitér dette innlegget Link to post
Targa 23.1 Svart 7.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2012 Glupt, utrolig fantastisk glupt, - dersom en ikke selv kan klare å følge med på når det dufter kaffe? Idioti i høysete??? Lars H. Er nok for å bruke minst mulig strøm Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 7.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2012 Hvis vi ligger i havn med strøm, bruker vi noe som er vanlig i Sverige, en perkulator. (fåes hos CO) Denne lager nydelig VARM kaffe på en meget lettvint måte. Ellers er den vanligste måte i espressoens hjemland Italia, å bruke en Bialetti el.lign. for å lage espresso på en enkel måte. Men da må den selvf. fylles med skikkelig espresso kaffe. Hvis vi ikke har strøm, brukes presskanne og varmt vann fra Wallasen, sammen med Italian roast coffee. Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
rolf-eigil Svart 8.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2012 Hei! Gå til en seriøs kaffe-foretning og be om en filterholder som passer stødig i termosen. Typen som er til en kaffetrakter passer ikke. Den skal sitte godt. Beregn å betale ca 200,-. Kjøp minst 2 stk når du er i farta. Alternativet er at du smetter innom Nille el. hender de og har. Min har jeg brukt i minst 10 år. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 8.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2012 Hallo?? Dere er på båttur! ikke på hotell. Lag kaffe med svartkjel og kokekaffe! :) Sitér dette innlegget Link to post
noob Svart 21.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2016 Har nettopp prøvd denne kaffetrakteren. Den virker, det blir bra kaffe, men det tar ca. 25 minutter å lage en halv liter kaffe. Det drypper ned... laaangsomt. https://www.kjell.com/no/produkter/elektro-og-verktoy/biltilbehor/bilapparater-for-reisen/12-v-kaffetrakter-p48301?gclid=CNLyh-vJ68wCFUh5cgodUZsPqg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.