jonjul Startet 6.Mai.2012 Del på Facebook Startet 6.Mai.2012 Hei, Har hatt min Eber DL 5 på service, fikk ikke start på den etter montering i båten. Etter tre forsøk, sperres varmeren - feil koder må slettes for å få liv i varmeren. Leser at jeg kan oppgradere til display 801 som viser feilkoder og sletter koder. Er det andre muligheter til å slette kode selv? Har forsøkt å bryte strømmen - uten hjelp.. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 6.Mai.2012 Del på Facebook Svart 6.Mai.2012 Koble fra kontakten ved brenneren den med mange stiker i .... På d4 fungerer det hvis en aktiverer start og drar denne koblingen fra hverandre så tømmer den minnet Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bitteliten Svart 6.Mai.2012 Del på Facebook Svart 6.Mai.2012 (redigert) Jeg har aldri prøvd Lalunas måte. Før jeg fikk 801 måtte jeg på verksted med den for å slette feilkodene. Redigert 6.Mai.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 10.Mai.2012 Del på Facebook Svart 10.Mai.2012 Fikk høre det trikset fra en som hadde hatt en lokal reperatør ombord ,,,har prøvd det og det virket på min ...har selv 801 så trenger ikke bruke den metoden lenger Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.