JRK Startet 7.Mai.2012 Del på Facebook Startet 7.Mai.2012 Hei, Hører litt dårlig og skulle gjerne hatt et horn med mer lyd i og kanskje litt lavere frekvens. Noen som vet om det finnes orginalt? Noen som har mekket noe selv? Sitér dette innlegget Link to post
27 hasla Svart 7.Mai.2012 Del på Facebook Svart 7.Mai.2012 Hei! Jeg kjøpte en alarm fra wema og monterte.Denne gir skikkelig lyd! Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 7.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2012 Hvordan koplet du den til ? Sitér dette innlegget Link to post
27 hasla Svart 7.Mai.2012 Del på Facebook Svart 7.Mai.2012 + til tenning og - til alarmuttaket på tempraturføleren Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 7.Mai.2012 Del på Facebook Svart 7.Mai.2012 Hei, Hører litt dårlig og skulle gjerne hatt et horn med mer lyd i og kanskje litt lavere frekvens. Noen som vet om det finnes orginalt? Noen som har mekket noe selv? Har du hørt alamrmen? Personlig syntes jeg den er hysterisk høy. (Jeg har redusert hørsel etter å ha jobbet med jagerfly uten hørselvern, og holdt på å klikke i vinkel når alarmen gikk midtfjords) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
JRK Svart 8.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 Har du hørt alamrmen? Personlig syntes jeg den er hysterisk høy. (Jeg har redusert hørsel etter å ha jobbet med jagerfly uten hørselvern, og holdt på å klikke i vinkel når alarmen gikk midtfjords) Det er nok riktig som du hevder at alarmen virker høy for en med normal til moderat hørsel. Og jeg har hørt alarmen ved et par anledninger. Problemet er at jeg har nedsatt hørsel i det øvre frekvensområdet der alarmen piper og derfor ikke hører den. Hadde alarmen hatt en lavere frekvens hadde det gått bra. (Har samme problem med Raymarines plotter og autopilot også, men her er det ikke kritisk om det går en alarm. Men det er ganske stressende for passasjerer når alrmene går og jeg ikke responderer på de.. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 8.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 Den er nok høy, i lydtrykk, men hører man ikke i det frekvensspekteret så hjelper det lite. Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 8.Mai.2012 Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 (redigert) Her har de flere alterantiver som sikkert kan kobles parralelt med eksistrende giver. Bruk f.eks. denne Redigert 8.Mai.2012 av Sitrin (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.