bondetampen Startet 7.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2012 hei, skal installere denne suben i båten min:http://www.eltema.no/products/1706-boss-s12a-active.aspx og lurer derfor på hvordan jeg skal kunne koble denne opp til dette anlegget som står i fra før:http://skipperschoice.com/shop/index.php?route=product/product&product_id=113 kan noen forklare meg hvordan dette gjøres og om det er veeldig vanskelig? på forhånd tusen takk for alle svar! Sitér dette innlegget Link to post
tsb Svart 7.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2012 (redigert) Hei. Siden det er en aktiv Basskasse må den tilkobles 12v anlegget i båten + og - samt en remote fra spilleren din. denne er blå og du finner den bak på spilleren. i tilleg trenger du en signalkabel som kobbles til linje utgangen bak på spilleren din AUX Lykke til Redigert 7.Mai.2012 av tsb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 7.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2012 (redigert) Jeg går ut ifra at den drives med 12 volt. På radioen har du AUX uttak, det samme på SUBen. Alt du trenger er en kabel med minijack i mellom. Dette ser jeg i annonsen. OBS! tsb var før ute. Redigert 7.Mai.2012 av Faxen (see edit history) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
bondetampen Svart 7.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2012 hmm... okei, er det enklere å installere en passiv sub da? Sitér dette innlegget Link to post
tsb Svart 7.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2012 Blir i grunnen akkurat det samme da den passive suben trenger en forsterker som også trenger strøm. Denne kan i så tilfelle plasseres hvor man føler det mest hendig men du vil da trenge Strøm til forsterker. AUX linje til forsterker samt en høytaler kabel fra forsterker til basskasse. så mere kabling med løse komponenter. Sitér dette innlegget Link to post
bondetampen Svart 7.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2012 ok, tusen takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
0916 Svart 8.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2012 AUX er en inngang. Ikke utgang. Du skal se etter 2 phono plugger merket line-out. Eventuelt pre-out. Har spilleren kabler merket AUX er det for tilkobling av mp3 spiller etc. Sitér dette innlegget Link to post
tsb Svart 8.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2012 Phono kabel og linje utgang er de riktige benevnelsene ja Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.