sol Startet 7.Mai.2012 Del på Facebook Startet 7.Mai.2012 Hei Skulle montere propellene i dag,men da jeg forsøkte å skru den fremre mutteren på akslingen.ble en plastforing inn i mutteren presset ut. Noen som vet om jeg kan bruke mutteren uten denne? eller har den en misjon Lurer på om jeg må kjøpe ny. Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 7.Mai.2012 Del på Facebook Svart 7.Mai.2012 Jeg vil si bytt. Dette er vel en låsemutter. Jeg vet ikke sikkert hvordan dette drevet ditt ser ut, men får du noe ubalanse i er det værre å fikse. Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 7.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2012 Er nok det beste det.Får ta en tur innom en volvo forhandler i morra Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 9.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2012 Ny mutter kjøpt på La Sa og montert 475kr !!! VP priser !!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.