Jump to content

Ombygging Wikingboat


Bera

Recommended Posts

Siden til wikingbåt klubben funka ikke når jeg forsøkte nå.

men du kan forsøke å sende en mail til ovenfornevnte

Jon Petter Andreassen   jonpa@online.no

 

Han har oppført denne adressen som mail adresse for å komme i kontakt med klubben.

 

Du får høre med han om siden er flytta. Eller hva det nå heter på internett språket.

Er forøvrig en meget bra side. Med masse info om Wikingboats.

 

Per

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Du finner han blant medlemmene her og.  Her kaller han seg  jon_p     Bare søk på medlemmer, og der får du til og med link til Wikingsiden.

Forøvrig så hadde Praktisk båtliv en sak om en båt med sentercabin i fjor (2002). Og tro om ikke jeg har lest en sak i BM og om det. Men klarer ikke og huske når tid.

Wiking 26 var foresten en av mine første drømmebåter.. Så ovetok 28 fotere..

Link to post
Share on other sites

Hei Alle

Linken til Wikingboatsiden har vært død i noen dager, og det er selvsagt umulig å få Telenor i tale om problemet. :lol: Adressen skal være http://home.online.no/~jonpa denne har virket helt fram til fredag 14 mars, men jeg har ikke mottatt noen info om at dette legges ned. Når det gjelder ombygging av centercabin har jeg ikke gjort dette selv, men har observert bilder i diverse anonnser der dette er gjort. Artikkelen i Praktisk Båtliv omhandler ombygging samtidig med montering av hardtopp. Jeg skal få denne siden på lufta igjen så fort som mulig, og eventuell ny adresse blir lagt ut i dette utmerkede forum. Ellers takk for all skryt av siden!

 

Jon_P (Jon Petter Andersen)

AL-TEC

al-tec.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...