Bera Startet 13.Mars.2003 Link til dette innlegget Startet 13.Mars.2003 Er det noen som har bilder / tegninger eller erfaring med ombygging av sentercabin i en Wiking 28? Er spesielt interessert i løsninger når det gjelder stoler og bord på babord side. Mvh Bera Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 15.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2003 Prøv å få tak i han Wiking guruen på Båtmagasinets internet sider.Heter han ikke Jon Petter Andreassen tro?Han har egen internet side om Wiking båtene.Prøv å søke på jonpa. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 15.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2003 Siden til wikingbåt klubben funka ikke når jeg forsøkte nå. men du kan forsøke å sende en mail til ovenfornevnte Jon Petter Andreassen jonpa@online.no Han har oppført denne adressen som mail adresse for å komme i kontakt med klubben. Du får høre med han om siden er flytta. Eller hva det nå heter på internett språket. Er forøvrig en meget bra side. Med masse info om Wikingboats. Per Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
KaFarsken Svart 15.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2003 Du finner han blant medlemmene her og. Her kaller han seg jon_p Bare søk på medlemmer, og der får du til og med link til Wikingsiden. Forøvrig så hadde Praktisk båtliv en sak om en båt med sentercabin i fjor (2002). Og tro om ikke jeg har lest en sak i BM og om det. Men klarer ikke og huske når tid. Wiking 26 var foresten en av mine første drømmebåter.. Så ovetok 28 fotere.. Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 16.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2003 Linken virker ikke lenger, etter at SOL la ned hjemmeside-tilbudet. Er siden flyttet? Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Al-Tec Svart 16.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2003 Hei Alle Linken til Wikingboatsiden har vært død i noen dager, og det er selvsagt umulig å få Telenor i tale om problemet. Adressen skal være http://home.online.no/~jonpa denne har virket helt fram til fredag 14 mars, men jeg har ikke mottatt noen info om at dette legges ned. Når det gjelder ombygging av centercabin har jeg ikke gjort dette selv, men har observert bilder i diverse anonnser der dette er gjort. Artikkelen i Praktisk Båtliv omhandler ombygging samtidig med montering av hardtopp. Jeg skal få denne siden på lufta igjen så fort som mulig, og eventuell ny adresse blir lagt ut i dette utmerkede forum. Ellers takk for all skryt av siden! Jon_P (Jon Petter Andersen) Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
Pjolter Svart 17.Mars.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2003 Linken funker bra nå Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.