Mr. Hilde Startet 8.Mai.2012 Del på Facebook Startet 8.Mai.2012 Jeg noen Vetus luker/koøyer med lysåpning ca 34x20. (se bildet under) Disse lukene som er trolig fra slutten av åttitallet og pakningene begynner å bli dårlige og bør byttes. Pakningen er limt inn i et 8mm bredt og 4,3mm dypt spor. Selve pakningen er målt til 10mm høy og 9(+)mm bred i bunnen (som går inn i sporet), men smaler inn mot toppen til ca. 6-7mm. De er ganske porøse. Har hatt kontakt med Univa as som forhandler Vetus, men de kunne ikke hjelpe meg. Er det noen der ute som har et forslag på hvem som kan skaffe slike eller tilsvarende pakninger? Sitér dette innlegget Link to post
Frittalande Svart 8.Mai.2012 Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 Det kan hende http://www.hartveitbutikk.no/ har rette typen i metervare. Eg har ikkje sjekka, men katalogen er rikholdig... Sitér dette innlegget Evrybody can be tough.... .........in a distance..! -FDU2- Link to post
Mr. Hilde Svart 8.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 Takker for svar. Var innom hjemmesiden deres, men i katalogen deres fant jeg ikke noen som passet. Sender likevel en mail til dem for å hør om de har noe som kan passe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.