HenrikTA Startet 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2012 Jeg er lykkelig eier av en 13 fots Selco med den originale wirestyringen og det originale rattet. Jeg monterte idag ny motor, hvor festet for styrebraketten er montert litt annerledes enn på den forrige. På den gamle var festet til høyre på motoren, mens det på den nye er midt på. Dette gjør at rattet nå står skjevt når motoren står rett. Er den en enkel måte å justere dette på, eller må jeg trekke opp nye wire? Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 Ta løst rattet, det sitter vel en skrue i midten. Still det rett og skru fast Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Sjeldenutpå Svart 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 Får du full utslag begge veier? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
HenrikTA Svart 9.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 Takk for tips så langt! Det virker som om jeg får fullt utslag begge veier. Det hadde jeg ikke på den gamle motoren der festet stod på siden av motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.