Jump to content

Nokon som kjenner firma i Moss som selger motorer ?

Sjeldenutpå

Recommended Posts

Holder på å inngå avtale med firma bak denne annonsen på finn.no

http://www.finn.no/f...nnkode=33952553

om kjøp av en motor til båten.

Nokon som kjenner firmaet? Virker hyggelig og ordentlig. Men eg finner ingen treff på firmanavnet han

oppgav då eg nevnte at han annonserer som privatperson.

Western Marines. Kanskje med V og ikkje W, og kanskje annerleders skrevet annen plass også.

Kanskje nokon har noko erfaring de vil dele ? :thumbsup:

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Ukjent formeg. Tlf nr finnes ikke i 1881. Styr unna tenker jeg

Hvorfor skal han styre unna fordi telefonene hans ikke er godt registrert hos de som driver med nummeropplysning? Det må vel heller være pris, kvalitet, hans redelighet og evne til å gjøre opp ved feil som er førende for å kjøpe?

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Vi har nok litt ulik oppfatninger av hva et seriøst selskap er da. Jeg anser det som ytterst useriøst å ikke ha et selskap registrert på det telefonnummeret man oppgir. Det er ikke ferdigpizza man kjøper her.

Jeg kan ta en tur bortom adressen og se hva det er der.

Om noe ser ut til å være for godt til å være sant så er det som regel det :wink:

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Slik eg oppfatta det, så er han Norsk representant for western marines. Eg prøvde google det, og fikk opp mange treff. Deriblandt i England. Dette kan jo stemme , for motoren eg skal kjøpe når magefølelsen er riktig, kommer fra verkstedet deres i england slik eg forstod.

Bitteliten hadde en god ide der synest eg :-)

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Er dette nye motorer eller overhalte med garanti?

Firmaet hans er registret med næringskode "46.733 Engroshandel med fargevarer" så da er nok ihvertfall motorene nymalt :giggle:

Mannen kan nok være seriøs nok men ikke forvent at du har et solid firma i ryggen om det skulle vise seg at du kjøper katta i sekken. Jeg ville vært litt kritisk og vurdert motorens tilstand og verdi utfra at du handeler med en privatperson. Og det er som kjent ingenting i veien for å kjøpe brukt av privatperson :smash:

Organisasjonsnummer:

964 507 015

Navn/foretaksnavn:

P K STENE PROTECTIVE SYSTEMS Per Kåre Stene

Organisasjonsform:

Enkeltpersonforetak

Forretningsadresse:

Verftsg 10

1511 MOSS

Kommune:

MOSS

Postadresse:

Postboks 2128

1522 MOSS

E-postadresse:

-

Internettadresse:

-

Telefon:

69 25 59 93

Mobil:

-

Telefaks:

69 25 59 93

Registrert i Enhetsregisteret:

20.02.1995

Stiftelsesdato:

-

Innehaver:

Per Kåre Stene

Næringskode®:

46.733 Engroshandel med fargevarer

Sektorkode:

8200 Personlig næringsdrivende

Også registrert i:

Foretaksregisteret

Redigert av SF (see edit history)

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Kikka på fleire av yanmarene ja, var lenge fristet.

Motor blir levert, og betaling ved levering eller etter avtale. Ingen forskudd.

Han har dette bare som ekstrajobb. Selger motorer for dette

selskapet i england. Det begynte egentlig med flymotorer, og så ble det etter kvart nokre båtmotorer i tilleg.

Ingen stor skala. Meget serviceinstillt og løsningsorientert.

Skal bli spennende .... uansett så har eg pengene til motoren er levert og garantibevis mottat :thumbsup:

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Nei da, vi er minst to. Jeg kjenner ikke karen, men tok en tur på fjesboka hans og fant to felles venner. Snakket med en av de, som gir han mer enn gode referanser. Tenker jeg også informerer han om tråden her, slik at han kan velge å presentere ("forsvare") seg for alle forummedlemmene hvis han synes diskusjonen om han er plagsom.

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...