Sjeldenutpå Startet 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2012 Holder på å inngå avtale med firma bak denne annonsen på finn.no http://www.finn.no/f...nnkode=33952553 om kjøp av en motor til båten. Nokon som kjenner firmaet? Virker hyggelig og ordentlig. Men eg finner ingen treff på firmanavnet han oppgav då eg nevnte at han annonserer som privatperson. Western Marines. Kanskje med V og ikkje W, og kanskje annerleders skrevet annen plass også. Kanskje nokon har noko erfaring de vil dele ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Pettern1972 Svart 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 i flg 1881 står det på oppgitte adresse oppført et firma: Stene P K Protective systems Selgers navn er Per Kåre. Er vel en sammenheng her kanskje... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Bitteliten Svart 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 Ukjent formeg. Tlf nr finnes ikke i 1881. Styr unna tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
Ankerdrammen Svart 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 Ukjent. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 telefonnummeret finnes på gulesider.no Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Sjeldenutpå Svart 9.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 meget mye motorer i omsetning hørtes det ut som.... så noen må ha handlet der Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Arve A Svart 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 Går du på kartet og zoomer inn i flyfotomodus ser du at det er ett bolighus han selger fra. Kanskje en som selger litt motorer på "fritiden". Sitér dette innlegget Link to post
Toroa Svart 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 Kanskje en som selger litt motorer på "fritiden". Da er det altså motorer til fritidsbåter da? Sitér dette innlegget Jeg vedlikeholder den levende motorlista på Motorteknisk database - mtu og Mercedes finner du på DieselWiki Link to post
evenR4u Svart 9.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2012 Ukjent formeg. Tlf nr finnes ikke i 1881. Styr unna tenker jeg Hvorfor skal han styre unna fordi telefonene hans ikke er godt registrert hos de som driver med nummeropplysning? Det må vel heller være pris, kvalitet, hans redelighet og evne til å gjøre opp ved feil som er førende for å kjøpe? Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
glalaks Svart 10.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2012 Per kåre Stene driver firmaet Stene p k protective system. Ble registrert i 95. http://mobil.proff.no/company.jsp?org=964507015&ident=964507015 Fant det på www.proff.no Om han kan Stoles på vêr jeg ikke;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Bitteliten Svart 10.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2012 (redigert) Vi har nok litt ulik oppfatninger av hva et seriøst selskap er da. Jeg anser det som ytterst useriøst å ikke ha et selskap registrert på det telefonnummeret man oppgir. Det er ikke ferdigpizza man kjøper her. Jeg kan ta en tur bortom adressen og se hva det er der. Om noe ser ut til å være for godt til å være sant så er det som regel det Redigert 10.Mai.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 10.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2012 Slik eg oppfatta det, så er han Norsk representant for western marines. Eg prøvde google det, og fikk opp mange treff. Deriblandt i England. Dette kan jo stemme , for motoren eg skal kjøpe når magefølelsen er riktig, kommer fra verkstedet deres i england slik eg forstod. Bitteliten hadde en god ide der synest eg :-) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
SF Svart 10.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2012 (redigert) Er dette nye motorer eller overhalte med garanti? Firmaet hans er registret med næringskode "46.733 Engroshandel med fargevarer" så da er nok ihvertfall motorene nymalt Mannen kan nok være seriøs nok men ikke forvent at du har et solid firma i ryggen om det skulle vise seg at du kjøper katta i sekken. Jeg ville vært litt kritisk og vurdert motorens tilstand og verdi utfra at du handeler med en privatperson. Og det er som kjent ingenting i veien for å kjøpe brukt av privatperson Organisasjonsnummer: 964 507 015 Navn/foretaksnavn: P K STENE PROTECTIVE SYSTEMS Per Kåre Stene Organisasjonsform: Enkeltpersonforetak Forretningsadresse: Verftsg 10 1511 MOSS Kommune: MOSS Postadresse: Postboks 2128 1522 MOSS E-postadresse: - Internettadresse: - Telefon: 69 25 59 93 Mobil: - Telefaks: 69 25 59 93 Registrert i Enhetsregisteret: 20.02.1995 Stiftelsesdato: - Innehaver: Per Kåre Stene Næringskode®: 46.733 Engroshandel med fargevarer Sektorkode: 8200 Personlig næringsdrivende Også registrert i: Foretaksregisteret Redigert 10.Mai.2012 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Bitteliten Svart 10.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2012 Han oppgir ikke forretnigsadresse i finn annonsen. I finn står det Martebakken 5, 1533 Moss. Firmaet er registrert i Verftsgaten 10 Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 10.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2012 Værftsgata 10. Ingen skilt med det aktuelle firmaet. Kommentar fra moderator: Bilde av privatbolig slettet. Ikke betal noe forskudd tenker jeg er første prioritet Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 10.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2012 Denne da? http://www.finn.no/finn/boat/motor/object?finnkode=32099805 Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Bitteliten Svart 10.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2012 Gomotor. De jeg kjører har gått omtrent like mye, og de er det overhode ingen tegn på ikke funker som de skal Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 10.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2012 Kikka på fleire av yanmarene ja, var lenge fristet. Motor blir levert, og betaling ved levering eller etter avtale. Ingen forskudd. Han har dette bare som ekstrajobb. Selger motorer for dette selskapet i england. Det begynte egentlig med flymotorer, og så ble det etter kvart nokre båtmotorer i tilleg. Ingen stor skala. Meget serviceinstillt og løsningsorientert. Skal bli spennende .... uansett så har eg pengene til motoren er levert og garantibevis mottat Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Thorlyn Svart 10.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2012 Hva ble det for motor da?? Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Bitteliten Svart 10.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2012 Bra ! Om det blir noe krøll så vet vi hvor han bor Hv slags motor? Ny eller overhalt? Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 10.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2012 Hv slags motor? Ny eller overmalt? Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 B modellen av denne :; http://www.ivecomotors.com/en-uk/Product/Marine/Pleasure/Pages/N60370.aspx 2002 modell. Nyoverhalt i England. Håper den er nyovermalt også siden alle skruene er plukka på Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 (redigert) Tenkte ikkje eg over. Kan vinkle det som reklame då vel ? Mange firma som hade satt pris på å få fasaden sin her vel? Redigert 11.Mai.2012 av Sæbø (see edit history) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
evenR4u Svart 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 Nei da, vi er minst to. Jeg kjenner ikke karen, men tok en tur på fjesboka hans og fant to felles venner. Snakket med en av de, som gir han mer enn gode referanser. Tenker jeg også informerer han om tråden her, slik at han kan velge å presentere ("forsvare") seg for alle forummedlemmene hvis han synes diskusjonen om han er plagsom. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
LALUNA II Svart 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 (redigert) Driver du butikk å ikke godtar at "Sjappa"de kommer i media ja da skurrer det i mine ører . uten å si noe fra eller til om denne karen Redigert 11.Mai.2012 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.