123321 Startet 10.Mai.2012 Del på Facebook Startet 10.Mai.2012 hei har en md5 som har vakuum\lufing helt akterut, syns det er unødvendig langt fra motoren som gjør sirkulasjonen mindre. noen som har vakuum y-en ved motoren? har søkt meg igjennom det jeg klarer å finne men er det noen som kan gi meg litt info om ombygging til ferkvannskjøling? tenker da på hvilken kjøler som er brukt? siden det er såpass lite vann som skal imellom har jeg funnet en oljekjøler og en annen mindre kjøler som ser ut til å være fra en buck. er det noen som har brukt olje rørkjøler til kjølevann? tar da systemrens og filter på sjø og ferkvann. detta er en byttemotor som har hatt full overhaling men tåler ikke full fart Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 10.Mai.2012 Del på Facebook Svart 10.Mai.2012 Jeg hadde en gang en sånn MD5C. Ble bygget om til ferskvannskjøling med et Martec kit fra Hjertmanns. En ettermiddags arbeid. At den ikke tåler full fart kan bety at kammen i vannpumpa er slitt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.