John_Kr Startet 20.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 20.Januar.2005 Jeg skal bytte ut håndpumper med en elektrisk pumpe. Har sett litt i kataloger og funnet ut at en slik smal pumpe passer utmerket i min båt. Hvor får jeg kjøpt en slik pumpe? http://www.whale.ltd.uk/marine/product_list/8/55/ http://www.chandlery.net/products/012101.html Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Suzuki Svart 20.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2005 (redigert) WATSKI & MARITIM har iallefall denne. Jeg kjøpte min på Malfix i Oslo, det vel mer tilfeldig om jeg ikke husker feil.. PS - på disse er selve inntakshuset dreibart. Tettes mot impellerhuset med en o ring, og er "klemt" innpå. Selfølgelig helt ubrukelig. Finn ut hvordan pumpe skal monteres, rengjør ( O-ringen er satt inn med fett ) matt ned med litt stålull eller slipepapir, og lim fast med epoxy. Så slipper du at dette dettter fra hverandre hele tiden.. Suzuki Redigert 20.Januar.2005 av Suzuki (see edit history) Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
GOE Svart 20.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2005 Ser at Watski fører denne type pumpe. Er det en Watski forhandler i din nærhet vil jeg tro at de har den eller i alle fall skaffer. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Skipper Worse Svart 20.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2005 Jeg har denne pumpen i min Viksund 27 Columbi. Funker 100% uten å limes og ikke detter den av heller ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Suzuki Svart 20.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2005 Jeg har denne pumpen i min Viksund 27 Columbi. Funker 100% uten å limes og ikke detter den av heller ... Sikkert noe rart med utgaven min da eller montøren, men det snakker jeg lavt om Kikket på en maken på en annen sjappe, også der satt intakssilen ganske så løst.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Janoho Svart 20.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2005 sendt deg IM, har en slik liggende ubrukt. mvh JOH Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 20.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2005 Takker for tipsene. Trur jeg velger en slik pumpe, om jeg velger 360 eller 500 skulle være det samme. Den originale håndpumpen i båt er sprukket sundt, begge slangetilkoblingsstussene er sprukket av. Dette oppdaget jeg her om dagen og denne feilen legger seg inn i den lange listen av feil og mangler. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.