ter-av Startet 20.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 20.Januar.2005 Hei Hvorfor det er sjeldent å møte en forholdsvis ny Nidelv 28 på fjorden? Svaret får du her: MorMajor Jeg har intervjuet produksjonssjefen på Nidelv båtbyggeri på en ny side på min ferske hjemmeside om klassikeren Nidelv 28. Kikk gjerne innom de andre sidene og gjesteboka også når dere først er innom. Nyt bildene og drøm om sommeren. mvh ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Bitteliten Svart 20.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2005 (redigert) Produksjonssjefen heter Ole Iver Rusten. Ikke Ole Ivar Rusten som du skriver. Bare en bagatell. Ole Iver er en hyggelig kar sm er med påå gjøre det hyggelig å være kunde på Nidelv. Joda jeg har sette en helt ny Nidelv 28. Den stod foran min Nidelv 300 Sport da min ble trillet ferdig ut av hallen på Bjorbekk i november 2004 - du ser såvidt baugen på'n akter for båten min Redigert 20.Januar.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 20.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2005 Produksjonssjefen heter Ole Iver Rusten. Ikke Ole Ivar Rusten som du skriver. Bare en bagatell. Ole Iver er en hyggelig kar sm er med påå gjøre det hyggelig å være kunde på Nidelv. Joda jeg har sette en helt ny Nidelv 28. Den stod foran min Nidelv 300 Sport da min ble trillet ferdig ut av hallen på Bjorbekk i november 2004 - du ser såvidt baugen på'n akter for båten min <{POST_SNAPBACK}> Selvfølgelig har du rett Bitteliten! Det er bare så fordømra lett å skrive Ivar selv om man tenker Iver! Men feilen er rettet. Og det er altså 95 pst sjanse for at Nidelv 28'en du har bilde av havner nede i Europa. Hadde forøvrig glede av serien din om byggeprossen rundt din egen nye båt. Hilsen ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Bitteliten Svart 20.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2005 (redigert) Og det er altså 95 pst sjanse for at Nidelv 28'en du har bilde av havner nede i Europa. England og Holland er visstnok de store markedene for N28 nå. Fortsatt en fin bobåt - men den havner litt mellom to stoler i og med at den ikke har skrog for større fart (sammenlignet med f.eks Scand 29 Baltic) Redigert 20.Januar.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.