Jump to content

Sett en ny Nidelv 28 i det siste?


ter-av

Recommended Posts

Hei

 

Hvorfor det er sjeldent å møte en forholdsvis ny Nidelv 28 på fjorden?

Svaret får du her:

 

MorMajor

 

Jeg har intervjuet produksjonssjefen på Nidelv båtbyggeri på en ny side på min ferske hjemmeside om klassikeren Nidelv 28.

 

Kikk gjerne innom de andre sidene og gjesteboka også når dere først er innom. Nyt bildene og drøm om sommeren.

 

mvh

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Produksjonssjefen heter Ole Iver Rusten. Ikke Ole Ivar Rusten som du skriver. Bare en bagatell. Ole Iver er en hyggelig kar sm er med påå gjøre det hyggelig å være kunde på Nidelv.

Joda jeg har sette en helt ny Nidelv 28. Den stod foran min Nidelv 300 Sport da min ble trillet ferdig ut av hallen på Bjorbekk i november 2004 - du ser såvidt baugen på'n akter for båten min

Bilde

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Produksjonssjefen heter Ole Iver Rusten. Ikke Ole Ivar Rusten som du skriver. Bare en bagatell. Ole Iver er en hyggelig kar sm er med påå gjøre det hyggelig å være kunde på Nidelv.

Joda jeg har sette en helt ny Nidelv 28. Den stod foran min Nidelv 300 Sport da min ble trillet ferdig ut av hallen på Bjorbekk i november 2004 - du ser såvidt baugen på'n akter for båten min

Bilde

<{POST_SNAPBACK}>

 

Selvfølgelig har du rett Bitteliten! Det er bare så fordømra lett å skrive Ivar selv om man tenker Iver!

Men feilen er rettet. Og det er altså 95 pst sjanse for at Nidelv 28'en du har bilde av havner nede i Europa.

 

Hadde forøvrig glede av serien din om byggeprossen rundt din egen nye båt. :cool:

 

Hilsen ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

Og det er altså 95 pst sjanse for at Nidelv 28'en du har bilde av havner nede i Europa.

England og Holland er visstnok de store markedene for N28 nå. Fortsatt en fin bobåt - men den havner litt mellom to stoler i og med at den ikke har skrog for større fart (sammenlignet med f.eks Scand 29 Baltic)

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...