Hyperlite Startet 11.Mai.2012 Del på Facebook Startet 11.Mai.2012 Hei. Helt siden jeg begynte å bruke båten har det kommet en klakkelyd mellom drev og motor. Hva kan det være? gimball lager? Lyden kommer helt uavhenget av om drevet er tiltet opp/ned eller med svingutslag. Så Lyden høres best på tomgang. Drevet var på service før det ble tatt i bruk av meg, og alt av knuter og slikt skal være i god stand ifølge verksted. takknemlig for svar! :) -Lars Sitér dette innlegget Link to post
Joda3300 Svart 13.Mai.2012 Del på Facebook Svart 13.Mai.2012 Det kan vera defekt demperplate? Lag ein liten film så folk får høre lyden. kanskje noen her inne har vært borti samme lyd Mvh Tom Erik Sitér dette innlegget Link to post
Hyperlite Svart 13.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2012 Skal prøve å få lastet opp en video så kjapt som mulig. :) -Lars Sitér dette innlegget Link to post
Jmek1 Svart 13.Mai.2012 Del på Facebook Svart 13.Mai.2012 Hadde "klakkelyd" i en Mercruiser med alpha one drev. Hørtes ut som var mellom motor og drev. Hørtes stygt ut, så for meg at noe snart ville kile seg baki der. Fant ut at det faktisk er spjeldene inni eksosen som lager denne lyden. På lavt turtall lå de å slo pga lite ikke nok eksos flow til å holde de stabilt åpne i tillegg til at de var slitte og slarkne. Denne går fortsatt med denne lyden. Jeg så ikke no poeng i å fikse det når det kun var de. Ikke hørt lyden i din, men kan være noe av det samme... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.