Øien16 Startet 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 11.Mai.2012 Hei Har en litt eldre mariner 30, usikker på hvilken årsmodell det er, skal lakkere den, men vet ikke hvor jeg kan få tak i lakk. Legger ved bilde av en motor med akkurat samme farge. (fant bildet her på forumet) https://baatplassen.no/bildearkiv/40/40421/08_2130333123_xl.jpg Mener det er metallic lakk. Noen som vet hvor jeg kan kjøpre riktig lakk? Bare å si ifra om dere vet om dekaler også! Tusen takk! Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2012 Eg trur det berre er bil og lastebilbransjen som opererer med fargekoder for utbedringslakk. Du må kanskje velge på øyemål hos nermeste Mekk-butikk. Eller evt høre med eit lakkverksted om de kan hjelpe. Kanskje ut i fra bildet også Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
ibizafan Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 prøv hos mercury forhandler mariner grey skal du ha motoren på øien båten. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
BåtGeir Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Der hvor jeg bor er det en fargehandel som kan skanne fargen. Og det er sikkert ikke den eneste i landet. Sitér dette innlegget Link to post
Øien16 Svart 12.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Ok, takk for svar! Er en mekk butikk ca. en time unna. Vet du om mekk kan skanne fargen eller kun blande utifra fargekode? Nei, skal ikke ha motoren på øien båten. Sitér dette innlegget Link to post
Øien16 Svart 12.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Tror dere dette er rett farge: http://www.maritim.no/motor-styring/utenbordsmotor-utstyr/lakk/motorlakk-mariner? Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 ja den kan du bruke er motoren din laget 80 eller 90 tallet eller nyere? mariner har hatt to farger light grey og grey light grey brukt etter 1984 grey før 1984 Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
O.Olsen Svart 12.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2012 Dekaler til denne motoren har dem sluttet å produsere fikk jeg opplyst ved ...Ravns garage. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.