Frissy Startet 20.Januar.2005 Del på Facebook Startet 20.Januar.2005 Bor i Drammen og skal handle litt av hvert til båten min. Noen forslag om hvilken butikk jeg bør velge. Tenker litt på pris, men mest på kunnskap om bla motor, båtpuss og annet vedlikehold. Jeg er rimelig grønn og ønsker derfor å få gode svar og ikke bare ren tipping fra en "ekstrahjelp". Båten ligger i Bærum så det er fint om de som bor enten i Drammensområdet/Bærum har noen gode forslag. Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 20.Januar.2005 Del på Facebook Svart 20.Januar.2005 Bor i Drammen og skal handle litt av hvert til båten min. Noen forslag om hvilken butikk jeg bør velge. Tenker litt på pris, men mest på kunnskap om bla motor, båtpuss og annet vedlikehold. Jeg er rimelig grønn og ønsker derfor å få gode svar og ikke bare ren tipping fra en "ekstrahjelp". Båten ligger i Bærum så det er fint om de som bor enten i Drammensområdet/Bærum har noen gode forslag. <{POST_SNAPBACK}> Du kan jo prøve Swang på CCVest (Lysaker). De har mye, men er ikke billige. Hjelpen og kunnskapen der er det heller ingenting å klage på. Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 20.Januar.2005 Del på Facebook Svart 20.Januar.2005 og Swang har salg ut januar - minimum 25% på alle varer i butikken (Som stadig blir tommere...) Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
jorhei Svart 20.Januar.2005 Del på Facebook Svart 20.Januar.2005 Sea Sea i Bærum har jeg god erfaring med. Flinke, og ikke så altfor gal pris heller. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
GOE Svart 20.Januar.2005 Del på Facebook Svart 20.Januar.2005 MALFIX AS Maridalsveien 35, 0175 OSLO Tlf 22 208682 Hvis du tar turen inn i Oslo Selger en del billig. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
KOB Svart 20.Januar.2005 Del på Facebook Svart 20.Januar.2005 Det er også en båtutstyrsavdeling i Maxbo-butikken i kjøpesenteret på Holmen (i den gamle delen, på østsiden av veien). Mindre utvalg enn Swang, men de har en del ting jeg har problemer med å finne ande steder. F.eks. lange snorer til fendere. De har ganske stort utvalg i båtpleieprodukter. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
GOE Svart 20.Januar.2005 Del på Facebook Svart 20.Januar.2005 Det er også en båtutstyrsavdeling i Maxbo-butikken i kjøpesenteret på Holmen (i den gamle delen, på østsiden av veien). Mindre utvalg enn Swang, men de har en del ting jeg har problemer med å finne ande steder. F.eks. lange snorer til fendere. De har ganske stort utvalg i båtpleieprodukter. <{POST_SNAPBACK}> Like i nærheten til kjøpesentret på Holmen har du jo også J. RØNSDAL A/S Brusetsvingen 25, Hvalstad Postadr.: Postboks 21, 1360 Nesbru Telefon: 66 84 52 40 Telefax: 66 98 24 60 Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Compromise Svart 20.Januar.2005 Del på Facebook Svart 20.Januar.2005 Maritim AS åpner visst på Slependen (ved Slependen st.) i mars. Håper det blir noe a la lokalene som Seasea (byggplast) har. Her kan far gå på shopping! Sitér dette innlegget /per Link to post
bliss X Svart 20.Januar.2005 Del på Facebook Svart 20.Januar.2005 Det kommer an på hva man skal ha. Handler stort sett på følgende steder: - Bunnstoff, polish, skruer, filtere, pakninger, olje, batterier m.m. handler jeg på Padda - Elektronikk, duppeditter utstyr m.m. kjøpes hos Malfix AS - Tau i større mengder og saker til fortøyning, fjellbolter osv handler jeg på Biltema Sitér dette innlegget Link to post
Barsk IV Svart 20.Januar.2005 Del på Facebook Svart 20.Januar.2005 Tenker litt på pris, men mest på kunnskap om bla motor, båtpuss og annet vedlikehold. Jeg er rimelig grønn og ønsker derfor å få gode svar og ikke bare ren tipping fra en "ekstrahjelp". <{POST_SNAPBACK}> De beste rådene får du jo her på forumet!! Da får du også ofte mere nyanserte råd. ( og det er ingen som hugger av deg hånda om spørsmålet er lett for mange) Mange av de i butikkene har bare gått på kurs, uten egen erfaring. ( iallefall på en del områder ) mvh Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 20.Januar.2005 Del på Facebook Svart 20.Januar.2005 Spørs jo selvsagt hva du skal ha da . Men skal du kjøre et stykke ,eks Maritim i Arendal så ring og sjekk alt før du kjører . Det gjelder mange butikker har jeg surt fått mærka . Men det er mange bra internett butikker da , skal ha div jeg også når jeg for lov av høvdingen .Ser på baupropell , ligger på ca 14.000 lapper , men hos www.nordwest.no koster den ca 6.500- og daviter enkle men ok koster 3500 hos seatronic og 2300 hos Nordwest .Det er mye penger og spare vis man leiter litt rundt om .Ganske utrulig store prisforskjeller da , når du ser på di eks her nå . Ser foresten noen nevner seasea ,skal ikke si noe stykt om dem jeg ,men sjekk prisen først et godt tips det lønner seg .......... Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Sigurd Svart 20.Januar.2005 Del på Facebook Svart 20.Januar.2005 Min erfaring at det ofte er noen kroner å spare ved å handle hos han på Merket som nå har flytta til det gamle seilloftet til Petter Høeg. Utvalget er ikke så stort som på Holmen, Rudsletta eller hos Swang, men han skaffer det meste på få dager. Han selger duppeditter fra Watski katalogen billigere enn både Bakken og disse andre jeg har nevnt. Ellers tror jeg biltema åpner ny butikk i Mjøndalen snart om de ikke allerede er i gang. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.