Mistral36 Startet 13.Mai.2012 Del på Facebook Startet 13.Mai.2012 Har en kad 42 hvor turteller er "treg". Når du starter så slår den frem og tilbake for så og gå til "0". Når det så går en stund så siger viseren opp og viser riktig turtall, men dette er jo litt irriterende siden turtelleren reagerer meget sent. Noen med noen ideer? Er det noe håp eller må en kjøpe ny? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 13.Mai.2012 Del på Facebook Svart 13.Mai.2012 jeg hade det samme, og ga opp. kjøpte ny på Mekonomen :-) mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Mistral36 Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 Hei Ja det ser ut som at den er gåen. Bytta ledningene på instrumentpanelet mellom stb/bb, så det er ikke noe galt ut fra dynamo. Må nok kjøpe ny, men vurderer da og bytte for begge maskinene så jeg får like. Ser maritim har noen http://www.maritim.no/elektronikk-navigasjon/instrumenter/wema/wema-turt-m-time-silver-line-dynamo-0-4000-85mm-12-24v Noen som har prøvd disse? De skulle vel være greie på mine kad'er, Får jo 2 stk. under det du gir for 1 orginal?? Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 14.Mai.2012 Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 Har du sjekket koplingene på giveren? Dårlig kontakt kan gi slike problemer. Sitér dette innlegget Link to post
Tromsværing Svart 14.Mai.2012 Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 Se denne annonsen på Finn.no: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34166027 Sitér dette innlegget Link to post
Mistral36 Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 Hei Takk for tilbakemelding. hanto1 jeg har testet å bytte om ledningene fra den ene til den andre turteller så da var alt greit, giveren er vel derfor ok! Tromsværing ja jeg har sett den annonsen og ringte for noen uker siden for jeg tenkte det kunne være greit å ha en liggende, men den gikk naturligvis fort - dessverre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.