Erik Startet 14.Mai.2012 Del på Facebook Startet 14.Mai.2012 Hei. Jeg har en gammel(?) Automelm st1000 Rorkult Autopilot som tidvis skaper en del hodebry. Dessuten virker det som om den kanskje er litt knapp i respons når det er endel sjø og vind. Jeg vurderer derfor å bytte den ut, men ønsker å beholde den gamle i reserve. Lurer derfor på hvor kompatible gamle ST1000 er med nye ST2000. Passer 'pinnene' som den festes med i samme hullene, eller må jeg ha nye fester ? Er det mulig å lage overgang til pluggen, slik at jeg kan bygge om den gamle piloten til å passe på den nye tilkoblingen som jeg må endre til (den gamle trenger strengt tatt bare støm). Er det noen som har erfaring med dette ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Erik Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 Evt hvis noen har erfaring med bytte fra Autohelm ST1000 til Raymarine ST1000 og om de er kompatible så er det også interesant. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.