Ivar Andreassen Startet 14.Mai.2012 Del på Facebook Startet 14.Mai.2012 Jeg har en Gobbi 2001 modell med kad 44 motorer som fungerte fint 2 år siden,da jeg ikke har brukt båten har den stått stille i 2 år. Da vi prøvde og starte den opp ville den ikke starte opp,,noen som kjenner noen som har greie på kad 44 motorer og har tid til og sjekke den opp? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 14.Mai.2012 Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 (redigert) Ikke så lett å få rask time om dagen nei, men har du hørt med Ragnar Ringstad ? 69314099 eller rino@ragnarringstad.no Redigert 14.Mai.2012 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.Mai.2012 Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 (redigert) Ringstad har godt omdømme. Hva er symptomene - er alt dødt eller kinner den men starter ikke? Det kan jo være en så enkel sak som flatt batterie (det må en viss spenning inn på databoksen til motoren for at den skal gi liv) eller irr på poler eller koblinger. Redigert 14.Mai.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ivar Andreassen Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 Ja,vet om Volvo forhandleren men tenkter mer på noen private mekanikere som hadde lyst på noe og gjøre ,,og som ikke blir like dyrt som Volvo forhandler hvis det er muligt. Sitér dette innlegget Link to post
Ivar Andreassen Svart 14.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 ja,vet om Volvo forhandleren men tenkte mer på noen private mekanikere som hadde lyst på noe og gjøre ,,og som ikke blir like dyrt som Volvo Forhandler hvis det er muligt. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 14.Mai.2012 Del på Facebook Svart 14.Mai.2012 Det finnes ikke. De som har lite å gjøre, er det ofte e grunn til det :-) Ellers er vel KAD44 glad i batterispenning. Sett på en booster el med plenty pwer og se om den snurrer da.. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.