:båt1 Svart 17.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2012 nå er jo scand også båre dritt etter min mening å jeg har pellt frahværandre båten min, og satt den sammen igjen... Sitér dette innlegget Link to post
Draug1 Svart 17.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2012 (redigert) Dante, her må jeg si meg ganske enig meg deg. Jeg blir jo her beskyldt for å være Bavaria hater, noe jeg ikke er. Jeg har kun påpekt dårlige teakdekk og rorlager. Har en god venn som har en Bavaria 42, og har en del erfaring med den. Han har byttet ut rorlagrene sine, men det elektriske anlegget ser svært bra ut i forhold til det jeg har i min båt, det ser ut som et kråkerede, men det må sies at jeg har aldri hatt problemer med det. Han hadde forøvrig tidliger en Albin Ballad som han byttet ut med Bavarien da ha skulle bo i båten et år og ville ha det litt romsligere. Hans konklusjon er at båten er helt grei, men at det merkes at det er er en billigbåt i forhold til Balladen, men han bytter nok aldri tilbake.:-) Han er som meg, ønsker at han hadde hatt råd til en Hallberg Rassy eller en Najad Redigert 17.Mai.2012 av Draug1 (see edit history) Sitér dette innlegget Born to sail,forced to work. ...............Hjemmeside: Link to post
Tor Arild Svart 18.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2012 Personlig tror jeg nok finn.no gjenspeiler markedsituasjonen. Det er mange til salgs, fordi det er handlet mange... Og de fleste nordmenn liker en god avtale, og kan leve godt med dårlig omtale av andre for å få enny båt med garanti hvor alt fungerer. Selv om det er andre verft som leverer mer eller bedre komponenter i prisen. Personlig tror jeg bavaria både med seil og motor(båt) er kommet for å bli... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.