Twend Startet 14.Mai.2012 Del på Facebook Startet 14.Mai.2012 Kan noen ha liggende en gammel motor med denne arm, eller kjenner til noen som har? På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 15.Mai.2012 Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 Har noen sånne. Hvor mange kabler går inn i din ? De finnes både med to og tre kabler... Sitér dette innlegget Link to post
Twend Svart 15.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 Takk for svar!" Det må jeg sjekke da båten ligger i Sverige. Jeg mener det er to. Jeg trenger egentlig bare armen som det står 6HI på da resten er ok. Denne brakk i stykker da der kom noe i vegen ved nedsenket motor. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 15.Mai.2012 Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 Dette må da være en rimelig sak ny ? Har du sjekket ?? Sitér dette innlegget Link to post
Twend Svart 15.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 Motoren er en 1999 mod. Sjekker kablene i pinsen. Takk! Sitér dette innlegget Link to post
Twend Svart 28.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2012 Det er 2 ledninger inn. Jeg håper vi ikke misforstår hverandre. Dette er giveren til Tacometeret! Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 28.Mai.2012 Del på Facebook Svart 28.Mai.2012 Beste måte å unngå misforståelser på, er å gå over til mail hvor vi kan utveksle bilder. Min adresse er ttorb@online.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.