xXFram 21Xx Startet 15.Mai.2012 Del på Facebook Startet 15.Mai.2012 Hei! Jeg vurderer og kjøpe snekke vil ikke gi mer enn 15-20 k. Har noen en båt de vil selge nerme aust agder? eller har forslag til et merke ? åpen for alt NB!!! må være diesel Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 15.Mai.2012 Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 Hvor mye diesel har du da? Sitér dette innlegget Link to post
Trondwi Svart 15.Mai.2012 Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 Det har ligget en til salg på Brekkestø Brygge for kr 7000 (før prutting) en tid nå. Minner om en KB-22, men jeg er usikker på hvilket merke det er. Stygg å se på, visstnok helt grei maskinelt bortsett fra noe lekkasje i hylsen og eieren jobber ved Statoil i Lillesand. Ring Statoil i Lillesand og de vet helt sikkert hvem det er som eier den (nordlenning). Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 15.Mai.2012 Del på Facebook Svart 15.Mai.2012 Min far har en åpen 22 fots tre snekke med en 8-10 hk saab. Den må fikses litt men han begynner å bli gammel og vi annbefaler ham å selge. 5000,-kr vil jeg sikkert kunne overtale ham til. Dette er i Arendal. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.