Jump to content

ny seilbåt, belle 25.

Alternes.

Recommended Posts

Svart (redigert)

Ja det er båten :smiley: men som sagt, er det mulig og forsvarlig å seile denne over atlantern?? noen som har noen formeninger om det??

jeg ser at det vistnok skal være folk som har seilt jordomseilinger med båter helt ned i 20 ft. er veldig takknemlig for svar! har drevet en del med seiling før som mannskap, men dette er min første egne seilbåt

Redigert av Alternes (see edit history)

KNS MEDLEM

Selvfølgelig er det mulig. Om det er forsvarlig eller ikke kan ikke jeg fortelle deg, det kommer an på mye annet enn selve båten. Ikke minst dine egne ferdigheter.

Du kan jo sjekke denne linken http://www.cruisersforum.com/forums/f47/ocean-crossing-how-small-is-too-small-35678.html ... har ikke lest hele tråden, men det er jo interessant å se at forsikringsselskapet Pantaneus heller vil forsikre en liten båt enn en som er for stor for mannskapet (var dog snakk om 31' vs. 45 ...).

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...