Jump to content

Finnes det gjestehavn på Runde i M&R?


haggen

Recommended Posts

Ble utlagt en ny god brygge for en 2-3 år siden (20-30m?), med fortøyning på ene siden.

Har bare vært innom på dagstur for ett par år siden, og meiner å huske der var strømtilgang?

Trur eg leste noe om at det var dusjmuligheter på Runde Miljøsenter?

 

Bildet med de to seilbåtene med hekken til er ifra Runde gjestehavn.

http://www.storlom.org/about/

Redigert av volfro (see edit history)
Link to post
Share on other sites

I følge denne artikkelen er det båthavn nord på øya: http://www.visitales...-seg-til-Runde/

 

Men den sier ikke noe om fasiliteter. Du kan jo prøve å ringe til campingplassen der å høre.

 

Edit: Der var jeg litt sent ute, gitt. Hehe.

Redigert av littmild (see edit history)

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Link to post
Share on other sites

Vel nå har vi fjære alle steder og det er ingen utidig duft men hver gang eg har vært på Runde med bil så møter eg drittlukta på rettstrekket før havna der også forsvinner den igjen lenger borte. Hva det er som lukter aner eg ikkje.

Link to post
Share on other sites

Har fått bekreftet fra Knut Asle Goksøyr på Campingen at før Dagmar slo til var både brygge og strøm i havna, og at brygga var kommet på plass igjen nå, så da ser det ut til at vi har det som skal til for å ta noen dager der. :-) Dusj muligheter på miljøsenteret 400 meter fra brygga.

Link to post
Share on other sites

Da kommer en liten oppdatering fra oss, har hatt en kjempeflott helg på Runde! Havneanlegget er helt ok, en lang brygge, med strøm og vann lett tilgjengelig. Vi var alene da vi kom fredag, men i løpet av lørdagen ble vi 6 båter på gjestebrygga, og det gikk helt fint. Dusj ca 400 meter fra brygga. Fantastisk turtereng, og også en flott tur fra Langevåg til Runde og tilbake selv om man merker at man er på havet! Det var ingen ubehagelig lukt i havnen denne helgen.

Anbefales!!!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...