haggen Startet 16.Mai.2012 Del på Facebook Startet 16.Mai.2012 Har lyst til Runde i helga med seilbåt, men finner ikke ut om det er gjestehavn der med strøm/vann/dusj/osv? Havneforhold ellers? Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 16.Mai.2012 Del på Facebook Svart 16.Mai.2012 (redigert) Ble utlagt en ny god brygge for en 2-3 år siden (20-30m?), med fortøyning på ene siden. Har bare vært innom på dagstur for ett par år siden, og meiner å huske der var strømtilgang? Trur eg leste noe om at det var dusjmuligheter på Runde Miljøsenter? Bildet med de to seilbåtene med hekken til er ifra Runde gjestehavn. http://www.storlom.org/about/ Redigert 16.Mai.2012 av volfro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 16.Mai.2012 Del på Facebook Svart 16.Mai.2012 (redigert) I følge denne artikkelen er det båthavn nord på øya: http://www.visitales...-seg-til-Runde/ Men den sier ikke noe om fasiliteter. Du kan jo prøve å ringe til campingplassen der å høre. Edit: Der var jeg litt sent ute, gitt. Hehe. Redigert 16.Mai.2012 av littmild (see edit history) Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
haggen Svart 16.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2012 Takk for svar så langt, jeg har sendt en mail til campingen med spm. om dette. Skal self. legge ut svar hvis jeg får noe. Noen andre som har opplysninger om forholdene i havna på Runde så fyr løs! Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 16.Mai.2012 Del på Facebook Svart 16.Mai.2012 Det lukter alltid veldig dritt der av en eller annen grunn ukjent for meg Sitér dette innlegget Link to post
cosmo Svart 16.Mai.2012 Del på Facebook Svart 16.Mai.2012 Det e tarelukta,det. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 16.Mai.2012 Del på Facebook Svart 16.Mai.2012 Det lukter alltid veldig dritt der av en eller annen grunn ukjent for meg På fjære sjø Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
littmild Svart 16.Mai.2012 Del på Facebook Svart 16.Mai.2012 Skal vel vanskelig gjøres å unngå tang-, og tarelukt om man skal være ved sjøen. Heller det enn å være på landet når bøndene gjødsler. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Bearded Beast Svart 16.Mai.2012 Del på Facebook Svart 16.Mai.2012 Vel nå har vi fjære alle steder og det er ingen utidig duft men hver gang eg har vært på Runde med bil så møter eg drittlukta på rettstrekket før havna der også forsvinner den igjen lenger borte. Hva det er som lukter aner eg ikkje. Sitér dette innlegget Link to post
haggen Svart 16.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2012 Har fått bekreftet fra Knut Asle Goksøyr på Campingen at før Dagmar slo til var både brygge og strøm i havna, og at brygga var kommet på plass igjen nå, så da ser det ut til at vi har det som skal til for å ta noen dager der. :-) Dusj muligheter på miljøsenteret 400 meter fra brygga. Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 16.Mai.2012 Del på Facebook Svart 16.Mai.2012 Det høres bra ut! God tur! Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
volfro Svart 17.Mai.2012 Del på Facebook Svart 17.Mai.2012 (redigert) Lukta kjem av tare som storbåra kaster opp på tørrt land. Mye krefter i sving, og eg hørte de kjørte på ca. 300 billass stor stein på molofyllingen etter Dagmar. Nå er vel taren dypfryst så dette er vel ikke noe problem. Redigert 17.Mai.2012 av volfro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 17.Mai.2012 Del på Facebook Svart 17.Mai.2012 Skal vel vanskelig gjøres å unngå tang-, og tarelukt om man skal være ved sjøen. Det er vel forskjellige sorter og en som lukter. Har merket dette bare en gang ved båthavna på Moltustranda Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
haggen Svart 20.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2012 Da kommer en liten oppdatering fra oss, har hatt en kjempeflott helg på Runde! Havneanlegget er helt ok, en lang brygge, med strøm og vann lett tilgjengelig. Vi var alene da vi kom fredag, men i løpet av lørdagen ble vi 6 båter på gjestebrygga, og det gikk helt fint. Dusj ca 400 meter fra brygga. Fantastisk turtereng, og også en flott tur fra Langevåg til Runde og tilbake selv om man merker at man er på havet! Det var ingen ubehagelig lukt i havnen denne helgen. Anbefales!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.