Jump to content

Billig katamaran skråg eller speedbåt skråg?


M4gnus

Recommended Posts

Hey!

skal til sommeren kjøpe meg båt, og om dere har sett de andre emnene mine går eg veldig mye frem og tilbake på størrelse, motor størrelse etc. men alltid vært fast på att det ska være speed båt. og samma er det no og.. Lurer på om noen av dere vet om ett billig katamaran skråg som trenger minimalt med pleie, den trenger ikke være spekka opp med noe, vil ha den så billig som mulig, men styring hadde vært fint og hatt på. stoler og sofa kan skaffes selv, men om det er med e jo det flott!

 

Tenker på ett katamaran skråg så ska eg hive på 115 hk yamaha (eller noe lignende) så den kan ikke være for stor men ikke for liten heller. Om det finnes billige skråg og av andre båter trenger ikke være katamaran men kan være f.eks Gilbert. mellom 16-23 fot. som kan gå godt på den motoren eg nevnte. Men ikke noe 30.000 kr skråg, må være mye billigere, billig som mulig! om det er 1-2 manns båt eller 2-4 e samma katta, samma om da e mais som oldefar sa :)

 

Håper på positive tilbakemeldinger! om dere ikke vet om noen til meg, kan dere gi meg info innenfor tema som f.eks om en kompis eller deg har hatt noen speed båter, hvordan de såg ut, ka du la ut på de, bilde motor etc. er alltid greit og vite for en båt narkoman som megsjøl! :))

 

- Magnus

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...