Maristo Startet 18.Mai.2012 Del på Facebook Startet 18.Mai.2012 Heisann, har fått en gammel Johnson utenbords som ikke sirkulerer kjølevann. Står på motordekselet at det er en 60 HK, MEN iogmed at betegnelsen er J50BELCOB regner jeg med dette er en 50 HK med uorginalt deksel. Problemet mitt er at jeg ikke er noe drevet på slike motorer, tenkte kanskje impeller eller hele vannpumpen var gåen? Hvordan skrur man opp disse for å se? Er det noe man må passe på osv? Ha en fin dag! Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 18.Mai.2012 Del på Facebook Svart 18.Mai.2012 Motoren din er en 50hk. Har du forsøkt å "stake" opp slange og rør til kontrollstrålen? pleier å tette seg med masse irr og guffe over tid, da spesielt hvis man ikke har brukt motoren på en stund. Hvis ikke dette hjelper, må du demontere undervannshuset fra stammen og der nede finner du impelleren under ett lokk med 4-5skruer. Når du skrur undervannshuset fra stammen må du også huske å løsne gearstaget oppe ved motor Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.