Jump to content

Båtrelaterte ønsker til 40 årsdag!

bjoris

Recommended Posts

Det er snart dags for stor 40 årsdagsfeiring, dagen er passert, men feiringa skjer 2. juni. Det etterlyses ønskesliste og jeg er så utrolig dårlig på å komme på noe... Noen gode tips til ting en seiler MÅ ha?

Jeg har følgende på listen pt:

- kikkert

- barometer

- puter i cockpit

Men trenger nok en litt lengre liste om jeg skal unngå å ende opp med 20 puter og 10 kikkerter...:) Kikkert har jeg, men kjekt å ha en hjemme også ...

Tips til kjekt å ha ting samt gode produkter til overnevnte mottas med stor takk!

Redigert av bjoris (see edit history)

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Var gjennom det samme for ett par år siden, dog +10 på din markering.

Sa at jeg ønsket meg noe båtrelatert.

ALLE gavene bortsett fra en, var gavekort hos den lokale utstyrspursheren.

Den ene, var en av Havneguide utgavene.

Greit med Gavekort. Da er det å plukke det du har lyst på i hyllene, diskutere rabatt og først etter at ba rabatt er bekreftet, vise frem gavekortene. :giggle:

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Jeg synes det er stas med en skikkelig parafinlampe til å ha ute i cockpit om kvelden.

Snadder!

Ellers så kan vel en Winchrite elektrisk vinsjhåndtak: http://www.seatronic.no/vinsjer-ombyggningssett-c-7_334/winchrite-elektrisk-p-3237 være fint nå som du begynner å trekke på åra? :lol:

- Anders Hanche Aasmundsen.
CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010)
Medlem: Leisure Owners Association

Takk for tips, har satt Dehler 41 på listen, du vet aldri...:) Slik lampe var fristende... PLB har jeg satt opp på liste, ser du kan få den bra rimelig fra England og i år blir det mye utaskjærs så det er fornuftig å ha. Satte også opp penger til en Spinlock vest, 275 N...

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...