Pomologa Startet 21.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2012 Heisann! Noen som vet hvor man får kjøpt ny luke til Nidelv 24 ? Den lufteluken som er montert i taket av kabinen. En kompis klarte å ved et uhell å tråkke på den og gikk rett igjennom :/ Sitér dette innlegget Hilsen Pomologa Link to post
Pettern1972 Svart 21.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2012 Vet at Simeno her på forumet nettopp har bestilt en slik. Send en IM til han, om hvor han bestilte den. Tror jammen prisen var ganske grei også Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
BjornLie Svart 22.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2012 Jeg kjøpte en fra Maritim for et par år siden. Kontakt de i Arendal da dette ikke er noe som står i katalogen/på nettet. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
svalerød Svart 22.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2012 Prøv Rodin & Co. Jeg mener at en av disse skal passe uten behov for ombygging. Sitér dette innlegget Prosjekt: Nidelv 24 Link to post
Gew77 Svart 22.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2012 Hei! Kjøpte nettopp denne til min Nidelv: http://www.maritim.no/interior-eksterior/luker/lukeglass/lukeglass-420x490mm-sotet Har ikke montert den enda, men tror det skal bli mye penere enn den gamle oransje med sprekker og striper. Merk at dette er kun lukeglasset som passer til eksisterende "ramme". Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Pomologa Svart 23.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Hilsen Pomologa Link to post
cantina Svart 24.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2012 De lages av Tjøstheim plast på TAU, Asbjørn Tjøstheim Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.