santho96 Startet 23.Mai.2012 Del på Facebook Startet 23.Mai.2012 Hei! Har en shakespeare mini club man 13 fot. Som jeg har pusset ned akterspeilet på å har bygd opp gjenn med glassfiber matte og polyester. Der etter har jeg sparklet over med både glassfiber sparkel og lett sparkel. Nå står det igjen å pusse ned slik det blir beint og fint. Noen som har noen tips for å pusse ned glassfiber sparkel slik den blir bein å fin ? Så lurer jeg egentlig på hva jeg skal gjør når jeg er ferdig å pusse ned ? Hva skal jeg gjør før evt. jeg kan male over båt der jeg har sparkelet ? Båten har fargen lime grønn/ gul, og jeg skal prøve å få taki en farge som er mest mulig likt. Hvor kan jeg få tak i det ? Siden lakkering blir for mye styr, når jeg har e skal få malt/lakkert d er jeg har lagt sparkel. Har jeg bestemt meg for å rulle på maling. Hva syns dere om å rulle på maling ? Hvor mange strøk evt. ? Mvh:Sinthur.P Setter stor pris på alle svar og tips! :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.