Honduras Svart 25.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2012 For meg er det ferdigstilling av Polar-snekka for salg i dag og på lørdag, deretter drar vi på hytta ved Strømtangen med "nybåten" (Nor-Dan 660BR). Ikke umulig vi svinser en tur rundt Hankø og Risholmen i løpet av søndag og mandag. Kanskje prøve oss litt på makrellen, men vi legger vel opp til grisefest på grillen tenker jeg... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
alidal Svart 25.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2012 Noen av oss må jo jobbe for å holde hjulene i gang, men det er jo fint vær her midt ute i Nordsjøen også..... Sitér dette innlegget Link to post
erlinghm Svart 25.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2012 Turen går ikke til Tønsberg - Streik og Statens vegvesen gjør at Kanalbroen er stengt. Uff - skal statens vegvesen begynne å bry seg med båtene de lager jo bare kaos. Na har det tydeligvis blitt for varmt for dem. http://tb.no/nyheter/varmen-lager-trobbel-for-kanalbrua-1.7367564 Ha en herlig helg på sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 25.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2012 Hvis energien holder seg ( og været) går turen til råkvågen i Pinsa. Ungene bestemte :-) Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
SeaSC Svart 25.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2012 SON om en liten stund. -G- Sitér dette innlegget Link to post
Shiny Svart 25.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2012 Kom akkurat til Ildverket på Tjøme. Flott vær og kun et svakt pust fra solgangsbrisen. En del båter, men fortsatt plasser. Snart grilling og nyte livet. Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Draco24styling Svart 25.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2012 Ligger på akerøy på hvaler, blir nok liggende her fram til søndag tenker jeg! Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Oceancraft 28 Svart 26.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2012 Tenker dere koser dere i båtene nå folkens. Personlig får jeg ikke handlet båt før tidligst neste helg, så er bare LITT misunnelig på dere hehehe Legg gjerne ut litt bilder fra der dere er nå i finværet, da...bare for å få gnidd det skikkelig inn hehe. Neida, koselig å se flotte bilder fra sjøen..blir aldri lei det, Fortsatt god pinse, alle sammen. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 26.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2012 Ligger på Oscarsborg nå, og det er sjukt bra vær! ! Blir ikke særlig bede enn dette Sitér dette innlegget Link to post
Stella Polaris Svart 26.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2012 (redigert) Rapport fra Brattestø nå kl1952: Paradisisk og som de gode minnene om Hvalersommer på sitt beste. Vi ligger 4 båter longside på innsiden av sørøstre molo. God plass, fredelig og grillduft i lufta. Nå venter et glass hvitvin eller 2. Ønsker alle en fortsatt uhellfri og god pinse! Mvh Arne Redigert 26.Mai.2012 av Stella Polaris (see edit history) Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Salt Svart 26.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2012 Brattestø og sørøstre molo, det får jeg ikke til å stemme helt - men søndre kan sikkert passe bra. Ha det hyggelig der :) Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Bitteliten Svart 26.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2012 Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 26.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2012 Fredag var vi på tur med m/s Maarten i kristiansandskjærgården. Helt fantastisk med dugfriske pils på dekk. Det var mitt livs beste skoleavslutning;) I dag kjørte jeg til Arendal på båtmessa og koste meg i sola her på Sørlandet:) fikk drømt litt og skal nok kjøpe kartplotter neste helg på messa. Topp helg! Bilder fra båtturen Fin hytte:) Båtmessa. Tok litt få der.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
aileenll Svart 26.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2012 det ble buskjær! ikke så langt, men en deilig kveld Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
alidal Svart 27.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2012 Været 85 nm vest av Skudenes kl 09.35 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.