snurresprett Startet 24.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2012 (redigert) Hei, har en båt med påmonter baystar hydraulisk styring! da vis satte den ut i dag så oppførte den seg merkelig! Jeg måtte ha utrolig masnge rattutslag hver vei for at den skulle svinge. i tillegg så gikk det meget sakte. Når jeg la over andre veien så var det nok engang alt for mange rattutslag og plutselig så kom den og jeg måtte legge tilbake igjen.. hva kan dette skyldes? er det rett og slett bare og fylle etter olje? regner med at dette må luftes? eller er det styresnekka som er tatt kvelden? Det var ihvertfall et aldri så lite og legge til når vi kom tilbake etter testrunden ::e noen som har en how to når det gjelder og fylle olje på styringen? Redigert 24.Mai.2012 av snurresprett (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ronald Svart 24.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2012 (redigert) Side 20-22 (påtrykt sidenr, ikke pdf-leserens sidenr) i dette dokumentet beskriver påfylling og lufting. Redigert 24.Mai.2012 av Ronald (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 24.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2012 Hei, og takk for svar.. det så relativt greit ut.. legge over alt. holde igjen sylinder mens man legger over motsatt til det kommer olje ut av lufte skrue og motsatt... det skal gå fint:) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 24.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2012 Hadde samme symptomer på styringa på en påhengsmotor. Trengte ikke å lufte, da det bare manglet olje på pumpa slik at den "sluret", men var ikke kommet luft ut i styresylinderen. Etterfylle olje løste problemet med en gang. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.