TICORA Startet 27.Mai.2012 Del på Facebook Startet 27.Mai.2012 Veldig frustrert! Prøver å finne ut hvordn jeg skifter pære i en lampe ombord. Lampen er rund, med hvit "kuppel" og metall ramme med bryter på rundt. Hvordan gjør jeg dette? Sikkert lett som bare det og jeg ende opp med å føle meg veldig dum Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 27.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2012 Ikke øredøvende respons men jeg fant det ut....men bryteren ble ødelagt i prosessen gitt. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 28.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2012 Er så fornøyd med meg selv at jeg må poste det! I ren Haaby ånd atomiserte jeg bryteren i går kveld, fant feilen, fiksa og monterte igjen!!! Veldig fornøyd med meg selv nå. Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 28.Mai.2012 Del på Facebook Svart 28.Mai.2012 Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.