TellusTellus Startet 27.Mai.2012 Del på Facebook Startet 27.Mai.2012 Hei Godtfolk, Jeg ha en ford 2715e med bowman en bowman fh440 varmeveksler som har lite kjølevæske. Hvor mye kjølevæske skal jeg fylle på? Har lett på nettet og har ikke funnet noe godt svar på dette. Jeg finner ingen manual fra bowman og heller ingen tråder som omhandler dette emnet. Takknemmelig for hjelp. Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
hifo Svart 27.Mai.2012 Del på Facebook Svart 27.Mai.2012 Er der ekspansjonstank i tillegg til veksleren? Hvis ikke , så sparer du noen cm med luft i toppen av veksleren slik at vannet kan ekspandere når det blir varmt.. Er der ekspansjonstank , kan man normalt fylle veksleren helt opp... Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
TellusTellus Svart 27.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2012 Av det jeg har sett er det ikke ekspansjonstank, det er derimot en slange ned til en kanne som står i ved motorfestet som det kan se ut som at evt. overskudd kan samles opp. Da mener du at jeg bare kan fylle på kjølevæske nesten til toppen? Hmm.. da blir det å prøve det i morgen. Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.