MajorAndy Startet 28.Mai.2012 Del på Facebook Startet 28.Mai.2012 Hvad med en tråd hvor vi kan dele herlige sommeroplevelser og minder? Her er mit bud - optaget i går ud for Sjællands kyst af min kære søn og hans nye gopro-kamera. Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 28.Mai.2012 Del på Facebook Svart 28.Mai.2012 Utrolig flott film, den fanget essensen av alt som er sommer i mine øyne. Har lite å bidra med ellers i tråden foreløpig, men denne inspirerte meg til å prøve å filme litt mer i sommer, så får vi se om ikke jeg også har noen bidrag i løpet av sommermånedene. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Medås`n Svart 28.Mai.2012 Del på Facebook Svart 28.Mai.2012 Har heller lite bidrag nå..Men Contour med dykker hus ja . Skal prøve og få til ett bidrag her jeg og ila sommeren Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 28.Mai.2012 Del på Facebook Svart 28.Mai.2012 Utrolig flott film. Her må det bidras i løpet av sommer'n Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 28.Mai.2012 Del på Facebook Svart 28.Mai.2012 nydelig.. Denne tråden blir fin å mimre i når minusgradene kommer tilbake til høsten.. men det snakker vi ikke om nå Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
arkmarin Svart 29.Mai.2012 Del på Facebook Svart 29.Mai.2012 (redigert) Denne viser en annen side av båtlivet. [media=] [/media] Redigert 29.Mai.2012 av arkmarin (see edit history) Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
BjornLie Svart 29.Mai.2012 Del på Facebook Svart 29.Mai.2012 Hvad med en tråd hvor vi kan dele herlige sommeroplevelser og minder? Her er mit bud - optaget i går ud for Sjællands kyst af min kære søn og hans nye gopro-kamera. [media=] [/media] Flott film! Hva var temperaturen i vannet? Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
MajorAndy Svart 29.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2012 16 grader i vandet! Det ser man ikke på billederne, men det krævede lidt overvindelse at komme i for børnene. De plejer ikke at bruge våddragter men oplevede, at det var en rigtig god ting - så snart de altså var kommet i.... Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 29.Mai.2012 Del på Facebook Svart 29.Mai.2012 Som en kuriositet; jeg målte temperaturen i vannet der vi lå i helgen til 20-21 grader Fredag og Lørdag og badet mye! Lå uti lenge og vasket vannlinjen bla. Sjekket derfor ikke temperaturen i vannet på Søndag før morgenbadet, og stupte uti .... 16 grader!! Gjett om jeg kom fort opp igjen Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 29.Mai.2012 Del på Facebook Svart 29.Mai.2012 Sank tempen 5 grader over natta?? Hehe.. Var vel litt småkalt tenker jeg! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
m/s draugen Svart 29.Mai.2012 Del på Facebook Svart 29.Mai.2012 sommer ihvertfall ;) Sitér dette innlegget Link to post
KLB Svart 2.August.2012 Del på Facebook Svart 2.August.2012 Denne viser en annen side av båtlivet. [media] [/media] Vil bare takke for et fantastisk bidrag!! Dette er jo bare et stoort argument for båtferie Må lastes ned og vises på storskjerm for familien i kveld Sitér dette innlegget Link to post
KLB Svart 20.August.2012 Del på Facebook Svart 20.August.2012 (redigert) Fant denne liggende ute på youtube.... Herlig video... takk til dere som laget den!! Redigert 20.August.2012 av KLB (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KLB Svart 20.August.2012 Del på Facebook Svart 20.August.2012 Sommeren 2012 ved Grashavet.... "Slaget ved Abra havn" Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.