Jump to content

Båtplass i Stavangerområdet. Jeg og hus-seilbåten min søker havn

s/y-hysteria

Recommended Posts

Jeg har kjøpt en Feeling 486 som jeg skal bo i :) Og dermed trenger jeg båtplass i Stavanger fra og med juni til og med ut september 2012.. Jobber på sykehuset i Stavanger. Sikker betaler.

Båten er 47 fot, 4,5m bred stikker 1,70 . Trenger strøm og vann tilgjengelig...

Kan noen hjelpe meg!! Kjenner noen noen? Help help :D

Hilsen Monica

Fin båt :smiley:

Hvis du har bil og nøyer deg med å kjøre gjennom en undersjøisk tunnel: Åmøy Havn (snakk med Dagfinn, han finner løsninger på det meste).

To undersjøiske tunneler unna Stavanger har du Rennesøy Marina, har sett de har annonsert ledige plasser på dagen tidligere i vinter. Rennesøy Marina ligger ved Østhusvik på Rennesøy, det er et stykke å kjøre derfra til byen, men for en kortere periode kan det gjerne gå?

Begge disse havnene har plasser som passer for din båt. Spørsmålet er bare om de er ledige eller ikke. Selv leide jeg longside ved en flytebrygge i betong i nesten et år før jeg fikk kjøpt meg plass med utriggere.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...