s/y-hysteria Startet 29.Mai.2012 Del på Facebook Startet 29.Mai.2012 Jeg har kjøpt en Feeling 486 som jeg skal bo i :) Og dermed trenger jeg båtplass i Stavanger fra og med juni til og med ut september 2012.. Jobber på sykehuset i Stavanger. Sikker betaler. Båten er 47 fot, 4,5m bred stikker 1,70 . Trenger strøm og vann tilgjengelig... Kan noen hjelpe meg!! Kjenner noen noen? Help help :D Hilsen Monica Sitér dette innlegget Link to post
Bernt79 Svart 29.Mai.2012 Del på Facebook Svart 29.Mai.2012 Grattis vennen :) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 29.Mai.2012 Del på Facebook Svart 29.Mai.2012 Gratulerer med flott bobåt. Finn.no ser ut til å ha et utvalg i Stavanger, men din båt begynne rå bli stor og ingenting er billig i Stavanger når det gjelder eiendom. Men http://www.finn.no/finn/boat/dock/object?finnkode=34952896 her er jo en mulighet. Men da må du riktignok ta en liten fergetur. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 29.Mai.2012 Del på Facebook Svart 29.Mai.2012 Fin båt Hvis du har bil og nøyer deg med å kjøre gjennom en undersjøisk tunnel: Åmøy Havn (snakk med Dagfinn, han finner løsninger på det meste). To undersjøiske tunneler unna Stavanger har du Rennesøy Marina, har sett de har annonsert ledige plasser på dagen tidligere i vinter. Rennesøy Marina ligger ved Østhusvik på Rennesøy, det er et stykke å kjøre derfra til byen, men for en kortere periode kan det gjerne gå? Begge disse havnene har plasser som passer for din båt. Spørsmålet er bare om de er ledige eller ikke. Selv leide jeg longside ved en flytebrygge i betong i nesten et år før jeg fikk kjøpt meg plass med utriggere. Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 30.Mai.2012 Del på Facebook Svart 30.Mai.2012 (redigert) Tananger havn, langs moloen. Her var det tidligere i hvertfall bobåt(er), men jeg har ikke oversikt nå. Verdt et forsøk. Redigert 30.Mai.2012 av Otto R (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.