Sjøogvind Startet 29.Mai.2012 Del på Facebook Startet 29.Mai.2012 Jeg foretrekker å ha den nede slik at evt. tyver kan se at det ikke er noe å stjele. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 29.Mai.2012 Del på Facebook Svart 29.Mai.2012 Lengre oppholdsperioder slik som nå lar jeg den gjerne være av. Og nå er båten nedsnødd i gult pollen, så det er bare å spyle ned alt Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 29.Mai.2012 Del på Facebook Svart 29.Mai.2012 Lot min stå åpen en natt nå i pinsen (Bolærne), var jo null sjans for regn..... Dagen etter var brua nedstøvet av pollen :-( Stenger heretter natterstid.... Sitér dette innlegget Link to post
Sjøogvind Svart 29.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2012 Det skjønner jeg. Har heldigvis ikke problem med pollen. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 30.Mai.2012 Del på Facebook Svart 30.Mai.2012 Her tas all kallasje av så sant det ikke er behov for å kle på seg eller bruke varmeren. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.