Jump to content

Møbelsnekkere som kan lage skuffeseksjon ++ til Seaking 38?

Time Out 1

Recommended Posts

• 3 måneder senere...

Hei

Eg holder på med en Seaking 38, denne båten er under bygging, men innredning til denne ble levert fra eit firma på Askøy tidligere ved Bergen. eg har pratet med de tidligere og de hadde tegninger osv, de var behjelpelige og levere div som ikke fulgte min innnredningspakke, eg får min innredning fra Sverige som følger båten, eg selv er på utkik etter dokumentasjon for montering, ikke det at eg har problemer og montere dette men man kan altid høre på noen som har gjort dette tidligere og som eventuelt har bilder ved montering, eg har bestilt min båt med ferdig 12V kabelpakke med brytere osv, båten er 70% før eg får den,

• 2 uker senere...
Har du noen adr til firmaet på Askøy.

Hei, eg beklager at eg ikke har vert inn på Båtplassen. eg er på jobb i nordsjøen, om du ikke har fått tak i adressen så kan eg prøve og se over papirene mine når eg kommer hjem, eg har hentet inn litt innformasjon om diverse ting ang Seaking 38, eg har enda ikke fått min båt fra Sverige, de har hatt ferie og har vert på div båtmesser osv ??? vet ikke om eg skal le eller gråte, men eg er frustert over at eg ikke har fått den til avtalt tid, dvs at dryger det mere no så kan eg bare glemme og få den på sjøen til neste år, men eg håper at du fikk tak i det du trengte

• 5 måneder senere...

Hei

Har akkurat startet en facebokk side for eiere av seaking og seaqueen eiere.

Målet er å få til et forum for alle oss som har, ønsker å kjøpe eller å bygge selv.

Søk bare Seaking 38 på face. Er foreløpig en lukket gruppe bare for eiere etc av disse båtene.

Mvh

Olav Gjerdingen

• 1 måned senere...

Eg har problemer med og få kasser under seter på fly bridge,

kasser under seter ble ikke levert med båt av han som eg kjøpte den av, dvs at dette er en skurk som har lurt meg,

men eg mangler kasser, er det noen som har disse løse enda så eg kunne få lånt de til og lage form,

til gjengjeld kan eg lage sofa på båtdekk om noen mangler denne, eg vet faktisk om flere som vil ha denne sofaen og som ikke får tak i den,

• 1 år senere...

Eg har problemer med og få kasser under seter på fly bridge,

kasser under seter ble ikke levert med båt av han som eg kjøpte den av, dvs at dette er en skurk som har lurt meg,

men eg mangler kasser, er det noen som har disse løse enda så eg kunne få lånt de til og lage form,

til gjengjeld kan eg lage sofa på båtdekk om noen mangler denne, eg vet faktisk om flere som vil ha denne sofaen og som ikke får tak i den,

Du skriver at du kan få laget sofa til båtdekk, stemmer det fortsatt? Redigert av BjornLie (see edit history)

SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...