Neros Startet 29.Mai.2012 Del på Facebook Startet 29.Mai.2012 Jeg ønsker å montere oljetempgivere på mine 2 41A motorer. Men er usikker på hvor jeg kan montere givere. Jeg ser at det sitter en blindplugg på oljefilterkonsollen, kan dette være en brukbar lokasjon..? Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 30.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2012 Ingen som har oljetemp måler på sin 41..? :-) Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 1.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2012 Virkelig ingen som har et tips...? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 1.Juni.2012 Del på Facebook Svart 1.Juni.2012 Er ein blindplugg bak ved oljeretur fra turbo.Har brukt denne til måling av oljetrykk ,antar at denne kan brukes til temp måling Sitér dette innlegget Link to post
Neros Svart 1.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2012 Er ein blindplugg bak ved oljeretur fra turbo.Har brukt denne til måling av oljetrykk ,antar at denne kan brukes til temp måling Dette skal jeg kikke på i morgen. Eneste bekymringen jeg har er at oljetemp sensor stikker dypere enn trykk, så jeg er redd for å montere noe som kan redusere oljestrømmen i kanalen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.