Avsluttet2 Startet 23.Januar.2005 Del på Facebook Startet 23.Januar.2005 Sitter her og drømmer om våren og sommeren og tar rett som det er en titt på bildene av båten jeg har bestilt. Ser stadig nye detaljer - og av og til dukker det opp spørsmål. Båten har ikke slike fikse kalesjeløsninger når den legges ned som jeg har sett på andre båter - men den kan legges ned eller må den demonteres/monteres for hver gang?? Må den deles når den legges ned?? I så fall, vil den fremre delen ligge oppå vindskjermen?? Om den gjør det blir det vel utrolig vanskelig å komme fram på dekk, eller??? Vel, ikke livsviktige spørsmål - og svaret dukker jo opp når jeg får båten, men det er slikt som svirrer i hodet mens en venter.... tj Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 24.Januar.2005 Del på Facebook Svart 24.Januar.2005 Sitter her og drømmer om våren og sommeren og tar rett som det er en titt på bildene av båten jeg har bestilt. Ser stadig nye detaljer - og av og til dukker det opp spørsmål. Båten har ikke slike fikse kalesjeløsninger når den legges ned som jeg har sett på andre båter - men den kan legges ned eller må den demonteres/monteres for hver gang?? Må den deles når den legges ned?? I så fall, vil den fremre delen ligge oppå vindskjermen?? Om den gjør det blir det vel utrolig vanskelig å komme fram på dekk, eller??? Vel, ikke livsviktige spørsmål - og svaret dukker jo opp når jeg får båten, men det er slikt som svirrer i hodet mens en venter.... tj <{POST_SNAPBACK}> Hei du..Kalsesjen minner mye på den eg fekk laget til min båt.. Om du løsner alle festene fremme på vindskjermen og det samme bak vil den fremste og den bakerste bøylen møtes på midten slik at den danner en slags targabøyle sammen med den midterste bøylen.. Vanskeligt å forklare da... Men om du ser på det så ser det fornuftigt ut... Ser ut som om det er heilt (Nesten) likt min båt.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.